9 Ekim 2012 Salı

# 256

ne kadar terk edersem, bir o kadar daha dönüyorum buraya.

günler geçmiş gitmiş, geriye iki satır yazmadan geçen bir buçuk ay kalmış. hayat aynı, hayat güzel. son zamanlarda düğün dernek hareketleri coşturdu ortalığı, bir nikah şahitliği misyonunun altından başarıyla kalkıldı ve sonra kendi düğün işlerine doğru yavşça yol alındı.

eskiden çeyiz & düğün mevzularını sığ sular sanan ben, bunun bir gereklilik olduğunu nedense yaş kemale erince anlıyorum. tuhaf bir hal içindeyim, bunca zamandır korkup da sorun diye biriktirdiğim ne varsa, bir anda çözüldü sanki.

çok okumuyorum bu aralar, dergiler karıştırıyor, fotoğraflara bakıyorum, yemekler pişiriyor, yeni şeyler yapıyor seyahat ediyorum. kendi kendime yaşıyorum sanki, gerçekten benim olanları benimsemiş, bana katmışım o yüzden fazlalık gelmiyorlar...terfimi almış olmanın sevinciyle sanırım daha çok çalışıyor, hayatın yönünü kaydırıyorum.

ben, yine yenibaştan başlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder