6 Nisan 2011 Çarşamba

#162

çok uzun zamandır isteyip de cesaret edemediğim bir makinedir lomolar. uzun hikayesinden bahsetmeye gerek kalmaksızın, fotoğraftan teknik anlamda zerre anlamayan bünyemin talep ettiği yegane analog makinedir.

beymenin internet sitesinde, blender diye bir bölüm var, orada satışa çıkmıştı önceden, almaya niyetlendiğimde beğendiğim model hemencecik bitivermiş sonrasında da diğer modelleri araştırırken onlar da tükenmişti ve böylece lomosuz kalmıştım. neden bilmiyorum beymenin sitesi üzerinden almakta inat etmişliğim var, gittigidiyor.comda tonlarca örneği olmasına rağmen, beymen içlerinde en güveniliri gibi gelmişti.

nitekim bugün şans benden yanaydı, önce trendyol, markafoni, limango, ardından morhipo, markapon diyerek fırsat/online alışveriş sitelerini gezerken beymene uğradım. tekrar lomoların kampanyasının açıldığını görünce pek mesud oldum.

sonucu mu merak ettiniz? tabii ki ben aldıktan hemen sonra tükenmiş bir lomo! ayrıca iş arkadaşıma aldığım 99 yerine 26 lira olmuş fabrika gömlekten veya mini tost makinesinden bahsetmiyorum bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder