1 Ocak 2011 Cumartesi

#141

herkesin özel tarihlerde evlenmek, bu zamanlara düğün tarihi almak gibi bir hali oluyor. 20.02.2002 mesela, böyle zamanlarda dilekler tutuluyor filan nedense, saat de 20:02 ise değmeyin keyfimize.

artık zaman ilerliyor, böylesi bir tarihde düğün yapmak/dilek tutmak için son iki senemiz.

20-11-2011 tarihine düğün tarihi almak için insanlar sıraya girmişlerdir çoktan, elde 20-12-2012 kalıyor bir tek. sonrasında 2013 kıracak zinciri ve bum.

bunu bir tek ben mi düşündüm bilemiyorum ama yine de güzel zamanlar sona eriyor gibi..

işyerinde bankanın bloknotuna herkes için bir not yazıp dağıttım şubedekilere, ağlayan oldu, gelip sarılan oldu. zor zamanlar geçse de, arada didiştiklerimiz olsa da, aslında her ortam koca bir aile bizim için, kıymetini bilmeyenlere..

üzülüyorum.

2011 çok güzel olmasın, geriye dönüp bakınca dolu dolu olduğunu hissedelim yeter.

mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder