20 Şubat 2011 Pazar

#156

yoğun bir hafta geçiveriyor, sevgili uzakta, sevgililer gününde ilk kez bir sevgilim var ve ayrıyız. pazartesi son buluyor, onsuz günler geçmek bilmiyor, telefon konuşmaları hasretle devam ediyor derken cumartesi sabahı kahvaltıya birkaç misafir ağırlayıp, hemen ardından sevgiliye kavuşuyorum. 

b. ile oturuyoruz evde, derken kapı çalıyor,"sevgilim geldiii" nidaları içinde kapıya koşuyorum, boyu uzun sevdiğim adamın, atlıyorum kucağına. elindeki valizi bırakıp sıkıca sarılıyor bana, derin bir nefes alıyor, özlemle kokluyor saçlarımı, gözlerim dolu dolu, koala gibi yapışıyorum ona, o nereye adım atıyorsa ben de onunla gidiyorum. öpmelere kıyamıyorum, sevmelere doyamıyorum. derken b.nin sevgilisi de geliyor, yine muhteşem dörtlü tamamlandı diyerek ev içi oyalanmaları yapıyoruz. minik bir alışveriş ve evde sevgilimin spesiyali "fırında çipura" yiyoruz. o misler gibi hazırlıyor, ben salatayı yapıyorum bir yandan, o beni öpüyor, arkamdan sarılıyor. elim ayağıma dolanıyor o dokununca, sanki her şey hep ilkmiş gibi.

sofranın fotoğrafları ekte, ne diyebilirim ki.. seviyorum!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder