2 Temmuz 2011 Cumartesi

#197

eskiden çılgınlar gibi çizgi film izlerdim, kardeşimle aramdaki yaş farkı biraz fazla olduğundan, bu izleme sürecim çocukluk yıllarımın üzerinde bir süre daha devam etti. iş hayatına başlayınca pek bakamaz olduğum gibi, denk geldiğim çizgi filmler de itici gelmeye başladı.

jetgilleri özledim dün gece, "bu akşam rüyanda ne görmek istersin?" diye uykuya yatırılan bir erkek çocuk vardı çünkü o dizide, ben de rüyamda sevgiliyle tatili baştan sona görebilmek isterdim, olmadı.

aslında çok zor değil, bilinçaltına işletmek lazım bazı şeyleri. hangi rüyayı ne biçimde göreceğini azçok kestirebiliyorsun, huzursuz uyuduğun zamanlarda hep kabuslara uyanırsın aynı hesap. güniçini dolduran neyse, gece de ynaıbaşında buluyorsun.

bense son zamanlarda sadece işle ilgili şeyler gördüm, kafama takılan tonla şey varken, sevgiliye odaklanmam zor oldu biraz. iş dünyası insanın ağrına gidecek kadar zor olabiliyor bazen. mobbing davaları son zamanlarda baya artmış, eh demek ki kötü hikayeler her yerde var.

işyeriyle ilgili en son hikayem, taa nisanda biletini aldığım tatil için müdür yardımcısı bozuntumun kendi egolarına yenki düşüp "iznini iptal ettim, canım öyle istiyor" demesi oldu. eğer sesini çıkarmayıp her şeye evet hıhı diyen biri isen, üstüne çullanıyorlar seni ezmeye çalışıyorlar, neden bilmem insanlar bir ekip olmayı hazmedemiyorlar. benden 10 sene önde, 10 sene daha deneyimli birinin beni kendine rakip belleyip benimle sidik yarıştırmasına mantığım elvermiyor. azcık sert çıkmam gerekti, önce insanlıkla konuşmaya çalıştım, iyi niyetli olunca "iş hayatında olur böyle şeyler, ben çıkmanı istemiyorum çıkmayacaksın. ben ilk iznime çıkmadan sen kimsin ki ikinciye çıkabiliyorsun" şeklinde cümleler işitti kulaklarım. neden sonra azcık üsteleyince, geri vitese takıverdi paşam. efendim maillerim birikirmiş, sana ne mail benim okurum okumam. mantıklı bir sebeple izne çıkamamayı anlarım ama burda bir problem var. neyse ki hakkımı aldım. ona kalsa, benim iznim var diye, sonuna kadar kullanacağım anlamına gelmiyormuş. insanlar anlayamayacağım kadar tuhaf. çevremizdeki herkesi seçme şansımız olamıyor ne yazık ki.. sırf bu yüzden böyle adamlar/kadınlar yüzünden istifasını veren arkadaşlarım var. ama sanırım savaşmak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder