2 Temmuz 2011 Cumartesi

#198

tatilin bittiğine inanmak bile istemiyorum, kendimi çeşmeye kitlemiş olmak, onun yanımdalığıyla uyumak uyanmak istiyorum. işe sırt dönüp bir an önce doğumgünümün gelmesini istiyorum.

ben hala şu kafada yaşıyorum, * gelsin görsel anılar.


ayayorgiye yeni yetme bu sene açılmış olan kafe pi'nin meşhur tiramisusu. 

ılıcadaki dost pidenin kuşbaşı kaşarlısı ve muhteşem salatası *künefeye yumulduğumuz için fotoğrafını çekme fırsatımız kalmamıştı. 


caanım piyasa mekanı sole marenin haftaiçi sükunetinden bir kare


kafepiden quesedilla


kafepiden wrap


bana göre aya yorginin en kıymetlisi babylondan bir kare. 

midyeci pamuktan, sonsuz güzellikteki süt mısırdan, alaçatı limonatasından, sakızlı kahveden, imrenin sakızlı kurabiyesinden, rumeli pastanesinin karadutlu ve sakızlı dondurmasından görsel olarak bahsedemesem de tatlı bir şekilde anıyorum. 

küçük butik oteller, sokak köpekleri, çılgın kalabalığı, konserleri, buz gibi denizi, surf mekanları, havuzlu villaları, şahane pazarı, tatlı lor peyniriyle alaçatı. ilerde birgün, sefasını çok daha uzun süreceğim, hiç merak etme. 

yine geleceğiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder