28 Eylül 2010 Salı

Saltanatım son bulmuş, haberim yok!

Zaman evvel ya üniversitede ya dershanede bi hocam kadının özgürlüğünün evlenince başladığını, erkeğinkinin ise bittiğini söylemişti.

Yine de baba evinden çıkmak özgürlük getirse de kadın için, iç burkucu oluyor bazen. Babamla çoğu konuda uyuşan bi insan değilim, modern görünümünün altında yatan muhafazakar adam korkutur beni yer yer ama onun boyunduruğundan çıkmış olmak demek, onu özlememek asla değil.

Benim canım babam her banyo sonrası hararetle dolup taştığımı bilir, ne zaman banyo yapsam hemen çıkınca sıhhatler olsun der, elime kocaman bir bardak suyu tutuşturuverirdi, banyodan çıkıp pamuklar gibi bornozuma sarılmışken ne 25 yaşındaki kucağına alıp öpecek bi annem var, ne de bi bardak su verecek babam.

Ailemin prensesiydim, şimdi kendime kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder