24 Eylül 2010 Cuma

Sana değdiğinden beri ellerim..

Sevgilim, kalbim, erkeğim, ruhum, her her şeyim. Bütün geceyi sabaha zor getirip sonsuz gözyaşlarından, sessiz telefon konuşmalarından, ayrılığı akla düşürmelerden sonra birlikteyiz.

Uzun uzun konuşup tatlıya bağlarız, yine her şeyin güzel olacağına inanır, artan bi sevgi ve bağlılıkla yolumuza devam ederiz sevgili.

Seni üzdüğüm an, sesini kötü duyduğum an önce durgunlaşıyorum, sonra burnumda bir sızı oluyor, sanki acı biber yemişim de yanıyorum gibi, hemen peşine gözlerim doluyor, yutkunuyorum. Nokta. Birkaç damla gözyaşı inadına mesken ediyor gözlerimi, süzülmüyorlar yanaklarımdan, içime doluyor gözyaşlarım.

ah sevgili, seni üzmemenin formülünü bulmayı isterdim aslında, ama böyle tutkulu işte seni sevişim..sert biraz, fazla haşin, çok, beklenmedik ve dengesiz biraz.

Ama en başından beri böyle sevdim seni, hep de böyle sevmeye devam edeceğim.

Always yours.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder