3 Ağustos 2010 Salı

times like these times like those

gözlerim kapanıyor, banyodan çıkalı oldu biraz, saçlarım ıslak ıslak canım kahve çekti diye starbucksa indim hemen otelin altındaki. bi otel odasında kalıyor olmanın en kötü yanı, canın istediğinde istediğin ayarda bir kahve yapamıyor olman olabilir. regl halinde aşermesi tavan yapan biri olarak starbucks bu kadar yakınımda ve elimin altında diye dua ederek çıktım odadan. saat 9 buçukta kapanmış bir starbucksa denk gelmek onu starfaks diye nitelendirmek için yetti de arttı. neden o kadar erken kapandıklarını anlamadım. hayal kırıklığı içinde odaya çıktım, yazıyorum bu satırları. yanımda sidikten beter renkte bir light ice tea limon, sıcak haliyle iştahımı kapıyor.

gözlerimi kapayarak uzanıyorum yatağın üzerine. neden her defasında sessiz kalınca daha çok düşündüğümü merak ediyorum? dinlenmek için uzanmışken, beynimi kurcalıyor olmak ironik değil mi?

gözlerim kapanıyor arasıra, eskiden kendimi bulutların üzerinde görürdüm, bulutlar üzerinde yürünesi gelirdi, ayrı bir krallıktı orası sonra fizik öğrenmeye başlayınca hayaller suya düştü. hala çocuk gibi uçağa her bindiğimde camı  açıp bulutları elleyesim gelir. bugün istemsiz bir şekilde kendimi peluş oyuncaklar tarlasında buldum. ayağımı attığım her yerde peluş oyuncaklar varmış güya, kocamanları da küçükleri de içinde. öyle mutluyum ki gözlerimi kapadığım an. eskiden fame city'ye götürürdü annemler beni, top havuzuna koyarlardı ve saatlerce oynardım onun gibi adeta, her yer oyuncak dolu, hepsi de birbirinden sevimli. valiz toplamam gerekmeseydi açar bir iki animasyon izlerim hiç şüphesiz.

izlemek demişken, herkes inception'a hasta olmuş, bense izlemek için sevgiliye kavuşmayı bekliyorum. doğum günüm haftaya pazar, kutlarken onun da yanımda olma ihtimali hoşuma gidiyor, en güzel anımda yanımda olduğunu bilmek, geçen sene ayrı olduğumuz zamanı bu şekilde telafi edebilme ihtimalimiz hoşuma gidiyor. dün güzel bi tartışma yaşadık, eskiden  olsaydı tartışmayı kavga sanar, her şeyin sona erdiğini düşünüp üzülürdüm, bi haller oldu bana, hem bi ilişkiyi yönetmeyi öğrendim, hem kendimi tanıdım ve tanıyorum hem de bi' şeylerin artık ne demek olduğunu öğreniyorum.

öğrenmek demişken, az sonra son iki gündür aldığım eğitimle ilgili birkaç satır karalamak istiyorum, konu dağılmasın diye susuyorum şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder