1 Ağustos 2010 Pazar

özlediğim öyle çok şey var ki..


özlediğim tonlarca küçük şey var, otel odasında kalmak, özgür olmak herkese çok şahane bişimiş gibi gelse de bir yerden sonra sıkılıyor insan. her defasında kendine ait olmadığını bildiğin bir yeri sahiplenmeye çalışmak, ama odana hergün temizlemek için bir yabancının girdiğini bilerek çamaşırlarını ortalığa savurup gidememek var işin içinde.

her öğlen ve akşam dışarda yemek yemek, farklı restoranlar denemek başkalarına cazip gelse de ev yemeğini özlüyor insan, kendi elleriyle kurduğu sofranın tadına varmayı, yemekten sonra bulaşık olmasını özlüyor. hayatta bazı şeyler ancak tercihimse seviyorum, zoraki işler tarzım değil pek. otel odasında zorunlu kalıyorum, biliyorum ki ev hayatına geçince özleyeceğim ama o zamanlarda kendi isteğimle kalabilmeliyim. hep doyumsuzum, her zaman.

bugün sabah gözümü açtığım gibi teyzemlere kahvaltıya gitmeye karar verdim, aylık "sinir küpü dönemi"ne girdiğim için, ilgi bekler haldeydim, ne ailem yanımdaydı ne de kaprisimi çekecek dostlar, teyzemlerin beni görmekten sonsuz mutlu olacağını bile bile gittim sekizbin fahrenayt sıcağa aldırmadan. muhteşem bir kahvaltı, sohbet, teyzemle sevgiliden konuşmaca, evlilik, birlikte yaşama, iş hayatı derken bi anda hayatımın sonunu gördüm, çok korkutucuydu.

bazen yapmak istediğim fazla şey olduğunu fark ediyorum, önünde bulduğum engeller oluyor, bazense öyle durgun öyle amaçsız buluyorum ki kendimi, kendime şaşıyorum.

kadın kısmısı için regl zor bir hal, bünyenin iyice dengesizleştiğini göre göre kendine söz geçirememekse ayrı bir çile...üstüne de şahane deniz kenarı çöl sıcakları, değme keyfime gitsin.

saçma sapan hisler içinde geçti bugün, geçmek de bilmiyor hala, böyle telefonumu bi süre kapayıp hiç kimseye çaktırmadan bi süre kafa dinlesem, hiçbişi ya da hiç kimseyi düşünmesem öyle iyi gelirdi ki. kafamda milyonlarca tilki, plan delisi gibi sürekli kurcalıyorum.

ağustos ilk gününden mutsuz etti beni ama doğum  günüme 2 hafta kala, ağustosun benim ayım olduğunu itiraf ediyorum. geri kalan 30 günüm en şahane günlerim olacak, bu da kendi kendime not olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder