6 Mayıs 2011 Cuma

#171

Merhaba sevgilim,
Bu sabahımdan bahsetmek istedim sana, zamanında okuyamıyorsun diye zamanında yazmıyorum ben de sanırım.
Uyandığımdan beri huzursuzdum konuşmadık diye, kendimi yedim sanırım. İşe geldim, 11e kadar ağzımı bıçak açmadı desem inanır mısın? Sonra b.yi aradım tabii, teselli etti beni azcık, yatıştım.
Yerime geldim işe verdim kendimi, herkes halimi garipsedi, izah edemeyecek kadar yorgundum. H.ye bile bulaşamadım. Keyiflendirmek için neler yapmadılar ki,. Çay karışımı getirdiler, not yazdılar hiçbiri olmadı.. Yemeğe çıkınca kendime geldim azcık, temiz havanın hikmeti. D. İle tatil programlarına baktık, fasıl planı yaptık, dodo tam zamanında yetti mesajlaştık azcık.
Öğleden sonra d beni alıp starbucksa götürdü mesai saatinde, koşuyoluna gidip bişeyler aldık, masamda bamtur, tatilsepeti, setur filan açıp senle seyşeller hayali kurdum. Beni oraya balayına kalmadan götüreceğini düşündüm, gözlerim doldu. işe verdim kendimi, toparlandım.
Akşamüstüne doğru patlamasını yaşadım sanırım, tuvalete gittim, aynaya bakarken bizi gördüm, ben dişlerimi fırçalıyorum uyku öncesi, sen odadasın. Sonra dayanamayıp geliyorsun bana bakıyorsun aynadan, sarılıyorsun. Rahat rahat dişlerimi fırçalayamıyorum ama özlüyorum o halini. Sonra ağlıyorum biraz, burnumun direği sızlıyor.
Daha yolun çok başındayız ve ben fazla duygusalım. Böyle olmayı, kendimi üzme pahasına da olsa seviyorum çünkü seni umusuyorum, sana kayıtsız kalmaktan korkuyorum. Uzaklığının beni de uzak tutmasından, yokluğunu kabul edip sensizliğe alışmaktan korkuyorum.
keşke bu yazıyı okumasam, ama ben her defasında içimdekileri kusup sana hiçbir şey yokmuş gibi davranabilsem..
Seni çok özledim kalbim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder