18 Mayıs 2011 Çarşamba

#176

teoman yeni albüm çıkarıvermiş, hemen de koşup alıverdim. kendisini pek beğendim. kısa yazıyorum pilates öncesi ama günün olayı bambaşka!

bugün işyerinden bir arkadaşım, uygulamada olan bir yasayı yeni öğrendiğini söyledi. belki benim şuursuzluğumdur ama paylaşmadan edemedim. ulaştırma bakanlığı , otobüs şirketlerinin otobüslerde en arka koltukların kadınlara satılmasını yasaklamış. internet üzerinden veya herhangi bir şekilde bilet satın alınması yasak, birkaç internet sitesi üzerinden almayı denedim, "cinsiyetlerin çakışmamasına dikkat edin, ulaştırma bakanlığı bıkbık numaralı yasa gereği, en arka koltuklar sadece bay yolcular tarafından satın alınabilir" ikna olmadım, firmalardan birini aradım, sanki internet üzerinden alırken bir hata ile karşılaşmış gibi olayı anlattım. en arka koltukları sadece erkek yolcular satın alabiliyor dedi, kalakaldım. neden dedim, yasa gereği dedi. ne zamandır var bu yasa dedim, 5-6 aydır dedi. ilk kızdım bu kadar ilkel bir şeyin olmasına, şikayet alıyor musunuz dedim, alıyorduk ama artık duruldu. insanlar sebebini öğrenince çok ısrar etmiyorlar dedi, neymiş dedim. bazı olumsuz olaylar oluyor dedi, ne gibi dedim. kadın erkek arasında, işte otobüs karanlık özellikle gece yolculuklarında dedi.. susup kaldım teşekkür edip kapattık şok içinde. bütün gün aklıma geldikçe midem bulandı diyebilirim.

ne desek boş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder