14 Mayıs 2011 Cumartesi

#174

spora giderim diye erkenden yatıverdiğim gece, aslında saat 1de uyudum ve sabah tabii ki spor için uyanamadım. acısını çıkarmak için, aslında akşam üzeri gitmeyi düşünüyorum. bir de yarın tabii.

bugün mt arkadaşlarımız akşam yemeğine gelecek, yemek de denmez de oturup laflamaya filan. patatesli böreğim meşhur olduğundan beri bütün reunionlara onu yapıyorum. hala tatmayan birilerinin kalmış olması şaşırtıcı geliyor.

haftalık ev alışverişimize gittik, aldıkça aldık. ev alışverişlerini çok seviyorum. tıkabasa dolmuş market arabalarını sürmek benim için ayrı bir keyif meselesi.

şimdi evdeyim, gazeteleri açıp birkaç haber karıştırdım, kahvaltımı ettim, buzdolabını ev arkadaşımın sevdiceği yerleştirdi sağolsun, blog yazıp patatesleri soymaya koşacağım. onlar haşlanınca böreğe girişip hazır edeceğim. sonra akşam için hardallı brokoli salatası yapıp odamı toplayacağım.

duvarıma yapıştırmak istediğim tonlarca farklı şehirlerden ülkelerden alınmış kartım var, onları halledip spora gideceğim. sade bir kardiyonun ardından azcık sauna ve masaj ile kendimi ödüllendirip, misafirlerin gelmesine yakın eve geleceğim sakinlik içinde.

ev oturmasına bayılırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder