20 Mayıs 2011 Cuma

#177

Günlerden cuma, akşam saatleri haremdeyim. Adını daha önce hiç duymadığım bir firma ile yolculuk etmek üzere bekliyorum. İstikamet ılg.az, spor bol oksijen taze bahar havası sonra ankara ve tekrar istanbul. Baya seyyah oldum ben, hep çantam yanımda dolaşıyorum.
Seyahat etmeyi çok seviyorum ama aynı şehirler arasında mekik dokumak pek de sevimli gelmiyor artık. An.kıroya gidişlerimi ayda birden de azaltmaya karar verdim, hem maliyet olarak hem de zaman. Zaten önümüz yaz, tatil üstüne tatil patlayacak, e uzun bi süre gitmeye vakit olmaz umarım.
Otobüs biletimi ayırtmıştım, yarım saat önce satın almaya geldim. Kredi kartımı çıkardım ödemek için, o bizde geçmiyor yalnız dedi, ikinci kartı çıkardım hayır kart geçmiyor nakit çalışıyoruz dedi. Şok oldum, aslında internetten satışları olmadığında yeterince şüphelenmiştim ama bu da son nokta oldu. Cüzdanda var 20 lira, harem bu saatte zaten yeterince sevimsiz.. Koştum vakıfbank ortak atmsine, çektim paramı bir de 4 lira kaptırdım ortaktan çektiğim için. Ki daha bugün, ay sonuna bi hafta kaldı nakde sıkısığım diye hayıflanıyordum.. Artık annemlerden yardım istemenin zamanı çok fena geldi.
Hadi otobüs beni al al al, kafamı koyduğum gibi uyuyayım inşallah yanım boştur mesela!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder