3 Mayıs 2011 Salı

her şey senin için sevgilim

merhaba sevgilim,

bugün 03.05.2011

sen bugün azerbaycan'a, bakü'ye taşındın. iş için, geleceğimiz için diyerek uğurladım seni ankara'ya pazar günü. annenlerle vakit geçir, onlarla uzunca vedalaş sonra da bizim için baküye git diye uğurladım. gözyaşlarımız bitmek bilmedi, ağlama krizleri uykumuzda bile devam etti, sana sarılmak, senle olmak sana doymama sebebiyet vermedi hiç.

yine de güzel bir şekilde uğurladığımı düşünüyorum seni.

ilk başta çok ağladım gideceksin diye, seni pazar günü ankaraya gitmen için ataşehirden uğurlarken güçlüydüm, seni üzmemek için bi damla gözyaşımı göstermedim sana, ama sen zaten benim içimi biliyordun, sen gidergitmez dizlerimin üzerine çöküp b. ve a'ya sarılıp nefesim kesilene kadar ağladığımı söylesem, şaşırmazsın o yüzden. onların yanında olduğum için şanslıydım aslında, a. dönüp de "bırak gitsin, gitsin de dönüşü olsun" dediğinde, toparlandığımı, ve sen uzaktsın diye bir daha söylenmeyeceğime dair kendime söz verişimi unutamam.

baküye varınca bir mesaj göndermişsin, gözüm telefonda bekliyordum zaten, vardığını akşam bana ulaşacağını söylemişsin. ilk gün korkusuyla internetin olmaz ve uzak kalırız sanmıştım, ama sen akşam bir mail yazıp da skype'a gel deyince bütün dünyam değişti sevgilim.

seni gördüm, seninle konuştum, teknolojinin seninle anlam kazanmasına tanıklık ettim. dokunamadım sana ama iyi olduğunu gördüm, varlığından emin oldum, hikayelerini dinledim.

bakünün sandığımız kadar kötü bir yer olmamasına sevindim, refah düzeyinin sonsuz yüksek olmasına, bmwların swaroski ile kaplanmasına sevindim, bahsettiğin otellere, çeyrek fiyatlı benzine, senin hyatt oteline işine sevindim.

bana anlatacağın hikayeler için sabırsızlanıyor, ve seni tam burada bekliyorum ruhum.

hep senin

s.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder