4 Mayıs 2011 Çarşamba

#167

tekrar merhaba sevgilim,

biraz önce skypeı kapattık, tam konuşamadık ses kesildi, ufak gerginlikler oldu. ama hallettik, birbirimize söz verdik ve her şeyi de halledeceğiz. ufak şeyler bizi yormayacak, üzemeyecek ve biz bu süreci güzelce tamamlamayı becereceğiz.

sabah uyanıp da telefonu açınca senin mailini gördüm, yanımdaymışsın gibi günaydın dediğin satırları okudum. rüyanda beni görüşünü okudum uzun uzun, sonra pıtır pıtır kalktım yatağımdan, kokunu bıraktığın odamın camlarını açamadım bi süre, sensizliği içime çektim tatlı tatlı, perdeleri ve camları açtım, bana aldığın çiçekle konuştum biraz. yeni yeni tomurcukları açtı, sanki hergün ayrı bir hale bürünüyor gibi.

güniçinde telefonuma arasıra baktım, senden bir mesaj görmemek alışkanlarımı bozdu sadece, yoksa üzülmedim hiç, işe verdim kendimi, güldüm eğlendim, seni düşündüm, hep sana anlatacak hikayeler biriktirdim.

öğlen ceviz ağacından söyledik yine, ıspanaklı makarna yedim, şaşırtıcı derecede iyiydi. arkasından işyeri dedikoduları, sohbet muhabbet. şubenin anaç annesi h. hanımla senden bahsettik. tipini beğenmiş senin, huyunu bilemezmiş ama yakıştırmış bana. zengin çocukları turizm okur, zengin mi dedi, değil ama olur dedim. gülüştük, o anda yanımdaydın ve benimle gurur duyuyordun.

del gibi yağmur yağdı bugün, sular seller hikaye. atmak bilmediğim o siyah çizmelerimi giydim yine, hani ayaklarımı boyayan.. hani senin bana kömürcü kız diye isim takmana sebep olan çizmeler. pantalonumu da içine soktum, beni görüp dalga geçen sevimli tahsildar abim, "hayırdır, ata binmeye mi gideceksin bugün?" dediğinde, gurur duyduğun hazırcevaplığım pörtledi ve "yoo, zaten işe atla geldim bugün" dedim, suratındaki donuk ifadeyi görmeliydin!

akşam da pilatese gittim, yokluğunda spora adanıp geldiğinde sana bi süpriz yapabilirim. bilirim her halimle seversin de.. daha çok sev işte, en güzelken sev. ah spor demişken, bugün morhipodan bi etek aldım network, ufak beden familyasından kendisi, bir de fabrikadan gömlek. morhipoda sezondan bir şey alırsan, bonuspuan gibi bişi kazanıyorsun, adına da hipopara demişler. ondan kazandım bugün, ne işe yaradığını henüz kurcalayamamış olsam da, bişi kazanmış olmak olgusu beni rahatlatıyor.

burda saat 11:30, sana 01:30 ve sen çoktan uyudun.

uykunda daha çok seviyorum seni.

ruhum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder