20 Mayıs 2011 Cuma

#178

Yanım boş olsun diye dua ederken, içimde de ya yine yanımda çok şişman biri oturursa korkusu ile bekledim otobüsü.
İki sene önceydi, geliboludan ankaraya gidiyorum, tek basımayım rahat hat filan da yok yol 14 saat küsur artısı var eksisi yoktur. Bindim otobüse tek oturuyorum hayretler içinde başıma bir şey gelmesini bekliyorum derken uykuya dalmışım. İlerki duraklardan birinde biri binmiş, kocaman bi kadın iyice köşeye sıkıştırmış beni. Ben de uykumda kafamı ona doğru çevirmişim eskaza, ekşimtrak ve geniz yakan ten kokusuna uyanmıştım kadının. O günden beri çift koltuklarda oturmak istemem.
nitekim bugün de aynı korkuyu içimde taşıdım ve tabii ki başıma geldi. Yanımda bi teyze, memeleri karnına kadar, arkasına yaslandığında servis masasına değiyor, yaşlı ve ter kokusu birleşmiş teninde, bana dokunmaktan rahatsız değil, benim rahatsız olmama ihtimal bile vermiyor tabii.
Uyuyamadım, yerimi değiştirmelerini istedim boş koltuk yoktu otobüste. kötü yolculuklardan biriydi. Koridora doğru yöneldikçe gelenler çarptı, kadına yöneldikçe genzim yandı. Eğik durmaktan belimin tutulması da cabası.
4te varırız dediler saaat 5 oldu yatağa uzanıp uyumak istiyorum sadece, umarım annem de tepeme ekşiyip 7de hadi hava güzel, orman çok güzel demez, net uçarım.
Denizi olmayan bi yer için yolculuk etmek istemiyorum bir süre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder