5 Mayıs 2011 Perşembe

#168

merhaba ruhum,

muhtemelen bu yazıyı okuduğunda sabah olacak, otel odasında yarısı boş yatağında bilgisayarını kucağına alacaksın. okurken gözlerin dolacak, bugün tam konuşamadığımız için üzüleceksin ama üzülme,  hatta tam fatmagül izlerken söylemem lazım "üzülme fatmagül üzülme" -evet gülümsediğini görebiliyorum.

bugünüm iş açısından pek verimli geçti, yeni şeyler öğrendim birazcık isyan edip üzerime iş almaya niyetlendim. herkes üstümde bi' güzellik olduğunu söylüyor sen gittiğinden beri, halbuki sen gidince sensiz kalacağımı iletişim kuramayacağımızı düşündüğüm halde, pek sık konuştuğumuz için keyifliyim ben, sen orada iyi işler yaptığın için.. o kadar uzaktasın ki.. ona rağmen senle gurur duymak şaşırtıyor beni.

iş çıkışında annemin teyzesine uğradım, hani sana bahsettiğim pastane vardı ya, lokma döken, işten dönerken oraya uğradım elim boş gitmemek için, muhteşemmiş lokması. sen gel de çeşmede tam yerinde yeriz, ama paluzeden istersen, onu da alırım.

hazır çeşme demişken sevgilim, bugün papatya aradı beni. gece geliyorlarmış, ee akşam napıyoruz dedi sevimli, son havadisleri verdim senin baküye taşındığından, insan hayatının ne kadar çabuk değiştiğinden ama aslında hep doğru olanın, hayırlısının olduğundan filan bahsettik. özlemişim o hallerini. sana tembihlerde bulundu, yazın gelsin çeşmeye bekleriz dedi, olmazsa sen gel biz zaten hep burdayız dedi. tatlı bir flashback yaptım birden, geçen sene sen yoktun, ben çeşmeye gitmiştim. paparazzideydik, bi önceki sene senle her şeyin başladığı yerde sensizdim. kimseyi tanımadım ben sen daha özel diye bağırırken duman, sarılıp ağlamıştım longest island kafasında. bu senemin öyle geçmesini istemiyorum, çeşmenin tadına senle varmak istiyorum sevgilim, umarım olur.

dodocuk da mesaj atıvermiş bugün, kışın eve kapanmak yerini bahar gezmelerine yaz tatillerine bıraktı sanırım sevgilim

bu uzaklığın bize iyi geleceğini hissediyorum, seni özlemeyi bile seviyorum bilirsin, o yüzden senden ayrı kalmanın lezzetindeyim bugün. tadına varıyorum, birazcık uzaklaşıp iyice yakınlaşmanı bekliyorum.

esas hıdrellez için gül ağacı altına bıraktığım dileklerden bahsedecektim. b. ile kapının önündeki gülağacının altına dileklerimizi yazıp koyduk, almamız gerekiyor yarın sabah, sonra da suya atacağız. benim dilek listemdeki şeyler nerdeyse hep seninle ilgiliydi, küçük ve güzel şeylerdi. beni senin yanında kılacak, ilerki hayatımızı huzurla geçirmemizi sağlayacak şeyler. azcık senin işin, azcık benim işin, azcık şehirlerimiz, ev arkadaşlığı falan filan.

ah bir de, nevresimleri değiştirmeye kıyamadım, hala çok güzel sen kokuyor.

günaydın sevgilim, varlığın günümün aydınlanması için sebebim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder