1 Temmuz 2010 Perşembe

Bugün

Düşünmek ve düşünmemek istediğim çok şey vardı, aklıma zorla düşenler ve kendi düşünmek istediklerim vardı, hayallerim ve gerçeklerim, yalanlarla rüyalarım vardı.. Hepsi vardı ama hangisini istediğimi seçme şansım yoktu. 


Gitmek istediğimde peşimden gelen vardı, kalabalıklar içinde olmak isterken hep yalnız kalışım vardı, planlar yaptıkça tutmadı, hayal kurdukça gerçekler karşıma çıktı, hiçbişi zamanında gelmedi, ben de zamanla kıymet bilmez oldum.


Bazen çok küçük şeylere devasa anlamlar yükledim, bazen de gözümün içine sokulan devasa şeyleri görmezden geldim ama bugün kıymetini unuttuklarımı hatırlamak için, önce zarar verdim. 


O beni bu kadar severken önce yokluğuyla terbiye ettim kendimi, ben bu kadar sağlıklıyken sağlığımla oynayarak terbiye ettim kendimi, kıymet bilmek için korkmak gerek, kaybetme korkusu.


İşte, tüm açıklanamaz hallerim bundan. Zarar veriyorsam, bil ki sevdiğimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder