2 Haziran 2011 Perşembe

#179

merhaba sevgilim,

sanki bu sabah günaydınımı yanında yaşamamışım gibi uzaksın bana.

kaç zamandır yazacaktım süprizini, ama fırsat bulamadım hiç.

geçen hafta salı günü, 24 mayıs, doğum gününden tam iki gün sonra, uzaksın, seni çok özlüyorum. azercell telefonun kapalı, habire whatsappten yazıyorsun bana. kargo gelecek diye günlerdir beni kandırışın devam ediyor, salı günü kargom gelecek sakın kaçırmayın diye güvenlik görevlisinin beynini yıkıyorum. gelmiyor kargo bir türlü, sana soruyorum cevap vermiyorsun, işler yoğun diye geçiştiriyorsun. ben de kendimi oyalamak için işe veriyorum kafamı. derken sigara molasına çıkıyoruz d. ile. kargomun gelmeyişinden dert yanıyorum, birden içimde kocaman bi sıcaklık, anlatılamaz bir his diyorum ki ona dönüp "o süpriz yapmış mesela, kargoyu kendi getiriyormuş." cümleme devam edemeden doluyor gözlerim, dokunsa d. bana, hıçkırıklara boğulup ağlayacağım. gözyaşları sel.. anlıyor halimden, dokunmuyor bana. önce bu hayale inandırıyorum kendimi, sonra vazgeçiyorum whatsappten yazdığın için, sonra azercellin kapalı diye tekrar inanıyorum aynı hayale ve böylesi bir kısır döngünün içinde akşamı ediyorum.

çıkmamıza bir saat kala telefon geliyor alt kattan, diyor ki güvenlik "s. bir kargon var aşağı gelir misin?" kargonun gelmiş olmasına sevinemiyorum bile, hayıflanarak aşağı iniyorum, senin gelişini hayal ederken kargocuyu görmeyi hiç istemiyor canım. bakıyorum kimse yok, merdivenin altında seni görüyorum, yol yorgunusun öyle belli ki... elinde kocaman bi çiçek, yanında da g.uyl.ian çikolata kutusu, atılıveriyorum kucağına, dünya dursa umrum değil, benim dünyam yeni başladı ya dönmeye.
hemen hıçkırıklara kapılıyorum tabii, göğsüne kapanıyorum, yokum ben sanki, görmüyor gözlerim, soluğumu teninden alıyorum.. birden bir alkış kopuyor, insanlar bizi alkışlıyor, ayaklarımı yere basıyorum sonunda. içim rahatlıyor beni hayal kırıklığına uğratmadığın için. hemen d.'ye sesleniyorum, yok artık diye kalıveriyor olduğu yerde, kalbimin temizliği, içime doğuşu tedirgin ediyor onu.

hemen üst kata alıyoruz seni, inanamıyorum geldiğine, arada bir dokunup gerçekliğinden emin oluyorum. getirdiğin çikolatayı şubeye dağıtıyoruz, yokluğunda açığımı kollayıp saldıran herkes birkaç adım geri atıyor. mutluyum, güvendeyim sen varken.

bu heyecanı uzun süre atamıyorum üzerimden. akşam eve geliyoruz, bize getirdiklerine bakıyoruz, önce kırmızı şarap, derken çeşit çeşit çikolatalar açıyoruz, bir şişe a.bse.nt ve devam ediyor. hediyelere bayılırım ve sen bunu çok iyi biliyorsun!

kalan günlerimizi ve türlü süprizlerimizi de yazacağım sevgilim, ama azcık doymam lazım her bi hikayeye.

seni sevmek büyük bir soru işareti sevgilim, ne kadar uzağa gidersen git, yanımdan hiç ayrılmayışını açıklayamıyorum çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder