22 Haziran 2011 Çarşamba

#191

04.06.10da bir sözleşme imzaladım, 07.06'da eğitime başladım, 09.08'de şubeye geldim ve bir daha hiç çıkamadım. halbuki ne demiş teoman, belki önümüz yaz, gideriz bir yerlere.

bak şimdi bir sene geçivermiş, gereken haklar 12 işgünü kadar ele geçirilmiş. e artık biz buna tatil zamanı der, pılımızı pırtımızı toplar kaçarız. pembe valiz ve içeriğini henüz bir araya getirmediğim için, renkli tatil görselleri sonra paylaşılacak olsa da şimdilik gugılın nimetlerinden birkaç kare ipucu verilebilir.






yok efendim sen bu işe, ılıca mı dersin, çeşmeye gittim, ah  alaçatıdaydım mı dersin, ay marina çok güzel olmuş, sole mare muhteşem, sortiede deli eğlendik, ya paparazziye ne demeli birlikte olmaya karar verdiğimiz yerde ikinci senemizi kutladık mı dersin, pırlanta koyu, windsurf/kitesurf mü dersin, aman efendim kır çiçekleri, değirmenler, sakızlı muhallebiler, türk kahveleri, limonatalar, mini pazarlar mı dersin yok yok bu böyle olmaz dalyanda balık yedik üstüne lokmaları götürdük mü dersin. bu tatil bol malzemeli ha sadece 4 gün orası ayrı, salı akşama nasıl deprasyona girerim belli değil. çarşambayı kendime izin eğledim, sevg.ili de hazır geliyor iken, minik hobilerimden hayvanat bahçesine gitmek istiyorum. darıca hayvanat bahçesini görmeyi uzun zamandır çok istiyordum, belki ona ters rotalar çizdirip, birlikte önce darıcaya gider sonrasında da gündüz gözü turkuazooya gideriz. 

sevgili demişken, 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder