25 Haziran 2011 Cumartesi

#192

Yazın geldiğini anlamak için ojelerin renginin değişmesi gerekiyor, pembe ojeler, cırt renkler sürülüyorsa demektir ki yaz gelmiş.
Yaz sonunda bana da geldi, istanbulun dengesiz havasından kurtuldum, izmirlere çeşmelere geldim. Önce perşembe akşamı sevgili geldi bak.üden sonra onla hasret gidermece, pembe valizimi hazırlamaca ve hoop uyku. Cuma sabah 5buçukta uyandık, kalanları topladık ölümden döndürdüğüm arsız çiçek kalançomu suladım, onunla vedalaştım ve kiralık arabamızla yola çıktık. havaalanına arabamızı bıratık, aslı börekte kahvaltımızı yaptık ve uçağımıza bindik. yolda su doku çözdüm, pegasus dergisinin memnuniyet formunu doldurup övgü dolu satırlar yazdım sonra yine bi kiralık araba ve yine yol.
Misler gibi çeşmede aldık dün soluğu, odaya geldik yerleştik yorgunluk ya uyuyupkalmışız. Uyandığımızda saat 3 olmuştu, hemen bikinileri mayoları giyip soluğu kumrucuda aldık. Senelerdir bizi tanıyan r.ıza abi, birlikte gördü bizi. Zaman nelere kadir.. Senin çocukluğunu biliyor arkadaş zamanlarınızı biliyor, karşısına çift olarak çıkıyorsun, neler değişiyor..
Kumrucudan sonra saat geç olduğu için ılıca sahile gittik. Akşama yakiaştığından bomboştu. Eşyaları atıverdiğimiz gibi denize koştuk, su sıcacıktı, huzurla sarıldık birbirimize. Sonrasında uzun saatleri geçirip odamıza döndük. Duştan çıkar çıkmaz uyuyakalmışız, tatilin ilk günü tam dinlenmeyle geçti, akşam alaçatıya gidişimizi saymazsak. Adını şu anda unuttuğum tam meydandaki kocaman bahçeli yerde yemek yedik harika bi sıcak tavuklu salatası var, sonrasında patlıcanlı köz biberli bir pide yedik üstüne de çaylarımızı içİp kalktık.
Ben bikinisizlikten şikayet ederken sevgili beni kyoya soktu, baktık denedim, iki tanesini beğendim ve sevgili alıverdi. Kasadaki kadının bizi sevimli bulması çok şımarttı bizi.. Odamızın yolunu tuttuk, yorgunluktan yattığın yeri bilemezsin ya aynen o hesap..
Bu sabahı sonra anlatırım..