7 Mayıs 2010 Cuma

#9

birinin evinde ilk kez kalıyorsan, ilk gün gördüğün rüya gerçek olurmuş, ya da rüyanda gördüğün adam evleneceğin adam olurmuş derlerdi. yastığının altına anahtar koyarsan bir de üstüne şu duayı okursan filan.. dualara inanmam, tanrıyla olan bağım dualara uğramıyor hiç o yüzden dua etmiyorum.

dodonun evinde ilk kalışım, onların ankara ziyareti sonrası iade-i ziyarete gelişim, normalde hep akrabalarda kalırım ama canım kimseyi görmek istemiyor. sevgiliden ayrılmışım, kafam karışık. doğru kararı verdiğime eminim ama biraz da kendimin emin ellerde olmasına ihtiyacım var. hiçbir şey beklemediğimi sadece huzur istediğimi söylüyorum, hiçbir şey demeden anlıyor beni. dünyanın en tatlı en sahibesi. öyle bir sükunet hali ki ondaki, her şeyin iyi olacağına dair bir umut taşıyor istemsiz.

kocaman aydınlık bir salonda yazıyorum bunları. dodonun oğluşu vino da yanımda. perşembe gecesi yol yorgunu gelip de yatınca, gördüğüm tek rüya istanbulda geçiyor, işim olmuş taşınmışım meğer. dodonun tam karşı apartmanının en üst katına taşınmışım, terasa çıkabiliyorum. terasa çıktığım an galatayı seçiyor gözüm ve sonrasında denizi görüyorum. buraları teras manzarası ne bilmiyorum ama rüyamda hazerfana denk, istanbul ayaklarımın altında mutluluğundaydım. sevdiğim herkes de burdaymış meğersem, bütün arkadaşlarım, hatta kurstan birka. arkadaşım da istanbula taşınıyormuş. ayrımı gördüm rüyamda, her zamanki kadar güzel, onun da işi olmuş, nişantaşında oturuyormuş. sevgiliyi görmüyorum hiç rüyamda, başka adamlar görüyorum onun yerine. evlilik ihtimaline gülüyorum. gözünü 6'da açan bünyem aşırı huzurlu uykuya doyamayınca 11.22'de açıyorum gözlerimi, sabah sporu yalan olmuş. öyle bir huzur ki içime dolan tarifi yok, okula gitmiş olan dodo süpriz yapıp erkenden eve geliyor. bir ara nişantaşına çıkıyoruz, gündüz evde sohbetle geçiyor ama en güzeli burası bana beklediğimden de iyi geliyor..

yapmamam gereken şeyler de yapıyorum arada, konuşmamam tembihlenen kişilerle konuşuyorum ama alışkanlıklar vazgeçilmez olsa da, hayat devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder