30 Mayıs 2010 Pazar

#35

Çok çok çok uzun bir zamandır birlikte yaşıyorlardı, evli değilerdi, nedense evlenmeye karşı çıkan bir yanları vardır. Belki de ömürlerinin sonuna kadar birlikte olacaklarına inandıklarından böyle bir sözleşmeyle bağlanmaya gerek görmemişlerdi. zaman içinde türlü aksilikleri birlikte atlattıktan, her defasında hayata tutunmak için birbirlerine neden olduktan sonra kadın birgün kafasındaki her şeyi bitirdi. Bitirdiğini adama söylemedi bile, adam iş çıkışında eve döndü, tam zile basmak için elini uzattığ sırada artık zilin üstünde kendi adının yazmadığını gördü, yanında duruyordum tesadüfen, döndü "zillerdeki isimler mi değiştirildi?" dedi diğer 26 dairenin aynı kaldığını gözardı ederek, olanları ben biliyordum,kadının kafasında her şeyi sonlandırdığını ama hiçkimseye haber vermediğini bir ben biliyordum, o çok sevdiği adamı kafasından, koynundan, evinden, hayatından ve zilin üstünden attığını bir ben biliyordum da adama söyleyemedim.
Ayrılığn şekli olmuyor ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder