5 Mayıs 2010 Çarşamba

#8

Dün türlü türlü rüyalardan uyandım, sabah sporunu kaçırıyordum az kalsın. Rüyalarım güzellikle korkutuculuk arasında gidip geldi, dodonun evinde gördüm kendimi, vinoyu gezmeye çıkartırken, dodoyla spor yaparken. Belki de son zamanlarda bunun üzerine çok düşündüğüm içindir, arada bir mülakatlara girerken gördüm kendimi, zor sorular soruyorlardı hepsinin altından stres içinde de olsam kalkıyordum, rüyamda bile aynı soru vardı, ben bu kariyeri seçerken gerçekten doğru mu yapıyorum diyordum. İnsanın istediği işi yapmasının gerçekten de imkansız olduğu bi yerde mi yaşıyoruz?
Sabah uyanır uyanmaz önceliklerimi listeledim, ailemden ve ankaradan uzak bi işim olmalıydı ilk etapta, çok para kazanmalıydım ki kendi başıma bir hayat kurayım. bunları yazunca istediğim işten ister istemez uzaklaştığımı fark ettim. Değer mi diye tarttım, bütün isteklerim için istediğim işten kaçmaya değer mi... Şimdilik değermiş gibi geldi, hayatta her istediğimizi yapamıyoruz çünkü. Başka şeylere katlanmak gerekiyor birçok isteği yerine getirebilmek için bile.
Durdum, düşündüm. Mutlu olacağım hayatı çizdim kendimce, bunu mümkün kılabilmek için elimden gelenin en iyisini yapacağıma söz verdim kendime.
Son zamanlarda öyle çok kendimleyim ki..ben bile şaşırıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder