17 Mayıs 2010 Pazartesi

#19

Bugün k.pss başvurusu kapsamında önce bankalarla daha sonra da liselerle muhattap oldum. 3 banka şubesinden sıra aldım, hepsini tek tek gezdim. Banka şubeleri çok acayip yerler, bazıları ev ortamında, bazıları aşırı modern, bazıları da huzurevi tadında. Belki de her bankanın müşteri kitlesi farklıdır olamaz mı?
Önce banka yakınlarındaki bi liseye gittim, elektrikleri gitmiş meğersem, başvuru yalan oldu. Sonra kendi mezun olduğum liseye gittim, hocalarım hemen tanıdılar beni, bense çoğunu tanımazlıktan geldim. Hiç özlemiyorum ne lise ne üniversite zamanını, sanırım "hep ileriye" anlayışım var benim, geri dönüp bakman, o günleri özlemle anmak tarzım değil pek, arada bi teoman kafasıyla "biz büyüdük ve kirlendi dünya" diyerek çocukluğun saflığını özlüyorum ama yine de geri adım atmıyorum. Keşkeleri sevmiyorum ben, yaşadıklarımdan pişman olmak da tarzım değil.
Neden bilmem 8 günlük istanbuldan sonra etrafa bakışım öyle değişti ki.. Dünya pek başka son zamanlarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder