28 Mayıs 2010 Cuma

#32

bi insanın kendine eziyet etmek için yapabileceği en "iyi amaçlı" görünen olay bahar temizliğidir muhtemelen, dolapta tutulan eşyaların herbirinin tek tek yıkanması, asılıp havalandırılması, çarşaflara kadar baştan aşağı temizlik yapılan bir dönem. tek başına çekilecek dert değil, e insan eve gelen kadına da acıyor tek başına yapmasın diye haliyle bütün aile seferber. koca koca halılar, perdeler yıkanıyor, ütüleniyor, dolaplar boşaltılıyor çekiliyor.

bana göre bahar temizliği yerine her bahar taşınmak bile daha mantıklı, en azından boş ev temizlenir de kurtulunur.

ilaç tedavisinde bugün dönüm noktasına geldim, ilacım doz olarak tam iki katına çıktı, artık vücudum çok daha fazla tepki verecek, alkolü kesinlikle bırakmam önümüzdeki birkaç ay boyunca bir gram bile ağzıma koymamam gerekiyormuş. doktor bağımlılığım olup olmadığını sordu, hayatta hiçbir şeye bağlanamadığımı söyledim, gülmedi.

artık ruhani gelgitlerimden sonra, fiziksel değişimlere de maruz kalmak durumundayım.

nereye gidiyorum diye çok soruyorum bazen, cevabınsa istanbul olması için inanmadığım halde dua ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder