31 Mayıs 2010 Pazartesi

#36

melanie fiona denen şahane hatun kişisinin, 2009, bridge albümünden monday morning şarkısı bu aralar radyolarda deli gibi çalıp kulağıma takılıyor. sesinden zenci diye tahmin ediyordum, tahminlerim doğru çıktı ama melez kendisi. toronto, kanada doğumlu, ailesinde hem hintli hem portekiz hem de afrikalı kanı var.

eğer iş bulursam ve istanbul'a taşınabirsem dilimde şarkının şu kısmı olacak:


"have you heard the news today
im leaving town
im cashing out
this towns to small for me to stay
the time is now
im heading out"

tam olarak hissettiğim her şey bu şarkıda, ötesi yok.

esas, hayatımda köklü bir bomba var, nasıl anlatsam bilmiyorum ki. ben bile şaşırdım. sonraki posta kısmetse.

1 yorum:

  1. bi heyecanlandım.böyle oraya staja gidiceğimdeki kıpırtı oldu içimde.yazın başlamak şahane olucak.harika olucak...

    YanıtlaSil