1 Mayıs 2010 Cumartesi

#3

annem her huyumla baba tarafıma çektiğimi söylerdi, o kadar inatçıydım ki genlerim babamdan başkasından geçmiş olamazdı, pratik zeka da babamın özelliği imiş. Ama bütün özelliklerin içinde annemi en sinir eden milyon tane rüya görmem, çünkü bu huyum tamamen babannemden geçmiş, babannem her sabah uyanır gördüğü rüyayı anlatırmış. Dindar kadındır babannem, rüyasında ölüm gördüğünde filan gerçek olurmuş hep, annem de tedirgin tabii.
Velhasıl kelam ben de çok ama pekçok rüya görüyorum, eğer bi akşam huzursuz uyursam, başımı yastığıma içim rahat etmemiş halde, aklımda sorularla veya vicdan azabıyla koyarsam kabuslardan kabus beğenirim, mutluysam zaten sorun yok güzel rüyalar görürüm.
Dün akşam uyumadan evvel gergindim biraz, çok kritik bir karar vermiş ve vicdan muhakemesini bir türlü tamamlayamamıştım, içim çok rahat diye huzursuzlandım, adi ve ruhsuz adlettim kendimi. amaaa sabah olup da dünyanın en güzel rüyasından uyanınca anladım ki benim içim rahat. Kırgınlıklar oldu, olur da ama ben her şeyi halledip öyle yatmışım yatağıma, içim rahatmış meğersem.
Rüyamda istanbuldayım, her bi köşesini dolanıyorum istanbulun, şehirde ipuçları arar haldeyim, meğersem birisi süpriz hazırlamış bana, galataya gidiyorum orda ufak bir not, ne yazdığını göremiyorum ama karaköye yönleniyorum ordan beşiktaşa yürüyorum, ortaköyden geçiyorum, bebek sahilini koşuyorum yüzümde kocaman bir gülümsemeyle, en sonunda yine galata kulesine düşüyor yolum, istanbulda en sevdiğim yerdeyim bütün gün notları süprizleri takip etmekten yorulmuşum çünkü. kulenin tepesine çıkıyorum, haliçte balonlar yükseliyor hepsi kocaman birer çizgi film balonu içinde bir sürü winnie the pooh karakterleri, miyazaki animasyonları, lilo ve stiç, monsters inc.ten sully ve boo var, aralarda toy story balonları seçiyor gözüm. Çok mutlu oluyorum, gözlerim doluyor o istanbul manzarasında, derken benden az daha uzun boylu bir adam beliriyor arkamda, yüzünü hatırlamıyorum, ama kısa bir adam sesi de tok, çok üzüldün artık gülme zamanı diyor, bense gözyaşları içinde yeni güne başlıyorum..
Mutluluktan ağlamak ne güzelmiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder