22 Mayıs 2010 Cumartesi

#28

Pazar sabahı 09:30'da ayakta olup blog yazıyor olmamın tek sebebi garanti mt sınavına giriyor olmam. İşsizlik oranı % 14.4 dediklerinde biraz soyut kalıyor işin aslı, ama her bankanın herhangi bir pozisyon sınavına girdiğimde görüyorum ki bu oran az bile. Mülakatların tecrübe olduğunu söylerler, ne kadar da doğruymuş hem de sırf mülakat tecrübesi sağlamıyor, kendimdeki eksikleri fark etmeme de sebebiyet veriyorlar. İnsanların eğitimleri, hayatları ve ona rağmen işsiz olmaları can yakıyor biraz. iş dünyası baya komplike. İstediğim işten oldukça uzak başvurular yapıyorum, en çok istediğim şey insan kaynaklarında çalışmaktı, bankacı olma yolunda emin adımlar atıyorum. Hayatta hiçbir şey belli olmaz gerçi, yeter ki bi yerden başlamış olayım.
İstanbula taşınma ihtimali delicesine mutlu ediyor beni, hani gözlerimi mutluluktan dolduran cinsten. Her defasında kendi evimin hayalini kuruyorum, öyle güzel şey ki hayal kurabilmek, sınırı yok hayal dünyasının. Bazen izlediğim filmleri düşünüyorum, bazen evde verdiğim partileri, spor salonunu düşünüyorum evin yakınlarındaki ya da alışveriş yaptığım süpermarketi.
Kendi hayatıma sahip olma ihtimali bu kadar güzel olamaz...
Ups sınav başlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder