23 Haziran 2010 Çarşamba

İçimden geçeni anlatanı buldum

Biliyorum duymak istediklerin bunlar değildi, o yüzden zafer saymıştım zamansız gidişini.

Öyle ya sen ondokuzunda koca bir kadındın oysa ben seni tüm yalanlardan daha çok seviyordum.

Zor, zor kadere emanet ettim seni, sen benim kördüğümüm, tutamadığım gözyaşım. Zor, zor bir daha daha da güvenmek, bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek.

Birgün gelir de bir an çokça zamanlardan sonra geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın.. O senin bir anının benim ömrüm olduğunu ne çok sevildiğini artık çok geç olduğunu

Zor.

Birazcık ayrılık acısı çeker bünyem, türlü çabalamalardan sonra, kırılmalardan sonra sevse de dönüp gider benim bünyem. Dur denmedikten sonra, hevesler kırıldıktan ve uğruna devam edecek bişi kalmadıktan sonra, "artık çok geç olduğunu" gördükten sonra.. Zor tabii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder