9 Haziran 2010 Çarşamba

#40

eğitimde üçüncü gün sona erdi, yarın uzun süreli otelime taşınıyorum. Sürekli bir yer değişikliği içinde olmak sersemletiyor beni, ama sonunda 1.5 ay yaşayacağım yere taşınıyorum. Otelde uzun bi süre kalıyor olmak dahi enteresan, sabah kahvaltısını iş arkadaşlarımla yapıyorum, günü beraber geçiriyoruz, akşam yemeklerinde de ya istanbullu arkadaşlarda alıyorum soluğu, ya yine iş arkadaşları ya da yalnız geçiriyorum. Hayatım askıya alınmış gibi sanki, bi yandan çok mutluyum öte yandan daha da mutluyum.
Dün iş çıkışı dodoya gittim, işten çıkma saatim uzayınca merak içinde aramış beni, telefonu da açamadım toplantıda olduğum için, gelirken yoğurt istedi, yanına o istemeden kirazları da alıp yola koyuldum. Akşam saatinde eve varan erkek gibiydim, belki de o yüzdendir dodonun evimin üçüncü erkeği demesi. İşte olanları anlattım, lafladık, sonra o anlattı enteresanlıkları. Öyle güzeldi ki bikaç saat orda oturmak, yalnız hissetmemek..istanbulda tanıdıklarım var diye şanslıyım evet, ama böylesi bi insanın evinde kendi evimde hissedebildiğim için daha da şanslıyım.
eğitimde daha 3.gün bitmiş olmasına rağmen herkesle kaynaştık, yolun daha çok başı ve tabii ki belli olmaz ama herkes öyle iyi ki.. Hepiniz seçilmiş insanlarsınız dediklerinde anlamamıştım ilk, şimdi şimdi fark ediyorum ne demek istediklerini.
cuma günü sinemaya gitmeye karar verdim, ankaradayken cuma günleri sevgili ile sinema günüydü, şimdi o yok, o uzak.. Hayatın devam ettiğini bi' kere daha gördüm böylece, alışkanlıklardan vazgeçemesem de, alışkanlıkların içindeki kişiler değişebiliyormuş.
İstanbul bi sıcak, bi soğuk, bi güneşli bi yağmurlu bense hep mutluyum. pazartesi günü 10 günlük stajım başlıyor, enteresan bir süreç olacak bu eğitim dönemi ama olsun, kendini işe yarar hissetmekten daha güzel bişi yokmuş.

3 yorum:

  1. heyy çok sevindim simen senin için. :) ben de sabancıya master için kabul aldım ama kararsızım. bilkent ve ankaradan sonra istanbul gözümü korkutuyor. çok çok kolay olsun senin için her şey. takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. ezgi, teşekkür ederim bilgisayarıma ancak kavuştuğum için yeni cevap verebiliyorum, seni de tebrik ederim. bilkentten sonra istanbul hiç de şok olmaz gibime geliyor, hayat zormuş, trafik can sıkarmış öyle diyorlar. ben öyle seviyorum ki, gözüm hiç korkmuyor sanırım..

    YanıtlaSil