22 Haziran 2010 Salı

#56

stajın ikinci haftasını bile ortaladım, işimi gerçekten sevecek gibi duruyorum ya da belki sonunda iş bulduğum için fazla enerji ve heves vardır üzerimde bilmiyorum ama işkolik olmaya meyilli bir insan olduğumu fark ediyorum. geçen hafta tamamen teorik geçti benim için, stajda olmama rağmen ders anlattılar, işlerin nasıl yürüdüğünden bahsedip durdular, ama pratikte hiçbir şey yapma şansım olmamıştı.


dün kendi bölümümün müdür yardımcısı tatilden döndü, haliyle ben de yeni tanıştım kendisiyle. hafif toplu bir adam, işini iyi yapıp bekar olanlar kategorisinde. çok komik ve özgüvenli biri, geldiği gibi ofis şenlendi. tatilini anlattı uzun uzun, ofisin büyükleri elin boş mu döndün bi yüzük taksaydın diye dalga geçerken, o lübnanlı masörünü anlattı. sonra da yalnızlıktan ne kadar mutlu olduğunu anlattı, ona inanırdım eğer ki bugün bi arkadaşıyla telefon konuşmasını duymasaydım. dışarıya güçlü görünmeye çalışıp yalnızlığından şikayetçi değil-miş gibi davranırken, aslında mutsuz olmak neden?


o tatilden döndüğünden beri iş veriyor bana, işin öyle dinlemeyle değil sıfırdan başlayarak öğrenileceğini söyleyenlerden. önüme bilançoları, mizanları, gelir tablolarını koyuyor hatanın nerde olduğunu bile söylemeden doğru sonuçlara ulaşmama bekliyor. bari söyleseniz dediğimde, ben söyleyeceksem ben zaten yapardım diyor, düşünmeyi öğren diyor. hem big boss havası var, hem de yapıcı bir işöğretme tarzı, pek memnunum kendisinden. 


bugün dosyalamayı öğretti bana, senin bunu öğrenmen lazım dediğinde içimden dosyalama ne kadar zor olabilir ki diyordum, işe başlayınca ne kadar zor olduğunu anladım. küçük detaylara çok takıldı bana öğretirken, üç kağıdı zımbalamıştım, sırası yanlış olmuş zımbayı çıkar doğru sırada zımbala dedi, dediğini yaptığımdaysa yamuk olmuş bi daha zımbala dedi, zımba tırnağımın içine battı, o kağıt 3 kere zımbalandı ve ben artık dosyalamanın ne demek olduğunu adım gibi biliyorum.


ofis ortamı pek keyifli, bu hafta staj sona eriyor, sonrasında işbaşı 5 ağustos.


tatil yapmıyor olmaktan gocunmayacak kadar hevesli olmak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder